Regulamin sklepu

Regulamin platformy sprzedażowej www.akroproces.pl/sklep

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Platforma sprzedażowa działająca pod adresem www.akroproces.pl/sklep prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży Towarów na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Właścicielem Platformy jest Miłosz Szkudlarz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ITProcess Consulting Miłosz Szkudlarz, adres: ul. Tomasza Arciszewskiego 3/5, 32-600 Oświęcim, NIP: 5492438146, adres e-mail: akroproces@gmail.com

II. DANE KONTAKTOWE

  1. Adres do korespondencji oraz adres wysyłki i do zwrotu Towarów dla Klientów będących i niebędących Konsumentami w przypadku odstąpienia od umowy oraz żądania jego wymiany lub naprawy: ul. Tomasza Arciszewskiego 3/5, 32-600 Oświęcim.
  2. Zgłoszenie niezgodności Towaru z umową przez Klientów będących i niebędących Konsumentami dokonywane jest za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: sklep.akroproces@gmail.com.
  3. Zapytania dotyczące Towarów mogą być kierowane również:
    1. za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: sklep.akroproces@gmail.com
    2. telefonicznie, na numer tel.: 507-379-006 (w godzinach 9.00 – 16.00).

 III. DEFINICJE

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Platforma – Platforma sprzedażowa prowadzona przez Miłosza Szkudlarza prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ITProcess Consulting Miłosz Szkudlarz, adres: ul. Tomasza Arciszewskiego 3/5, 32-600 Oświęcim, NIP: 5492438146.
  2. Sprzedawca – Miłosz Szkudlarz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ITProcess Consulting Miłosz Szkudlarz, adres: ul. Tomasza Arciszewskiego 3/5, 32-600 Oświęcim, NIP: 5492438146.
  3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, tj. Konsument lub Przedsiębiorca, dokonujący Zamówienia na Platformie.
  4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Towar – produkty oferowane przez Sprzedawcę na Platformie.
  6. Zamówienie – oferta zakupu Towarów składana przez Klienta w sposób określony w Regulaminie.
  7. Pliki Cookies – małe pliki tekstowe zapisywane na komputerze Klienta, przechowujące informacje związane z korzystaniem ze Platformy. W szczególności dotyczą one identyfikacji sesji (w której z kolei znajdują się zakodowane informacje o Towarach w koszyku, ostatnio oglądanych oraz ustawień sortowania i widoku Towarów) oraz ustawień obsługi witryny.
  8. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu KC, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
  9. Dni Robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  10. KC – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.
  11. Ustawa o informowaniu o cenach towarów i usług – ustawa z dnia 9 maja 2014 roku o informowaniu o cenach towarów i usług z uwzględnieniem zmian wprowadzanych ustawą z dnia 1 grudnia 2022 roku  o zmianie ustawy o prawach konsumenta oraz niektórych innych ustaw.
  12. Regulamin – niniejszy regulamin.

IV. WYMAGANIA TECHNICZNE I INFORMACJE OGÓLNE

  1. Do korzystania ze Platformy, w tym przeglądania asortymentu Platformy oraz składania zamówień na Towary, niezbędne są:
    1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, etc.
    2. włączona w przeglądarce obsługa Plików Cookies,
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Platformy spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Platformy z infrastrukturą techniczną Klienta.

V. PREZENTACJA TOWARÓW NA STRONACH INTERNETOWYCH PLATFORMY

  1. Główne cechy świadczenia Sprzedawcy z uwzględnieniem cech Towaru określone zostały na stronie każdego Towaru.
  2. Informacje o Towarach prezentowane na stronach Platformy nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 KC lub art. 543 KC, stanowiąc jedynie zaproszenie do składania ofert przez Klientów.
  3. Ceny Towarów prezentowane na stronach Platformy podane są w walucie polskiej, cena zawiera właściwą stawkę podatku VAT. Cena Towarów prezentowana jest w zgodzie z ustawą o informowaniu o cenach towarów i usług.

VI. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Złożenie Zamówienia poprzez stronę internetową Platformy i dokonanie zakupu Towarów nie wymaga utworzenia konta klienta na Platformie.
  2. Składanie Zamówień poprzez Platformę wymaga:
    1. Wybór Towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka;
    2. Wypełnienia dedykowanego formularza zamówienia poprzez podanie danych Klienta t.j.
      1. Imienia i Nazwiska,
      2. Danych adresowych (Ulica, Kod pocztowy, Miasto),
      3. Numeru telefonu,
      4. Adresu e-mail,
      5. Uwag do zamówienia (opcjonalnie).
    3. Zatwierdzenie Zamówienia przez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”;
    4. Otrzymania potwierdzenia złożenia Zamówienia od Sprzedawcy.
  3. W trakcie realizacji zamówienia Klient oświadcza, że:
    1. zapoznał się i zaakceptował w pełni Regulamin;
    2. wyraża zgodę na przetwarzanie, gromadzenie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, udostępnianie i usuwanie danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie Regulaminu.
  4. Zamówienie na Towary można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  5. Klient zobowiązuje się do odbioru Towaru na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  6. Jedyną dopuszczalną formą płatności jest płatność gotówkowa przy odbiorze Towaru.
  7. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu na rzecz Klienta całości lub części środków, zwrot ten następować będzie w formie gotówkowej na rzecz Klienta.

VII. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Realizacja zamówienia nastąpi jednorazowo, poprzez odbiór Towaru przez Klienta pod adresem wskazanym przez Sprzedawcę.
  2. Realizacja Zamówień odbywa się w Dni Robocze w godzinach uzgodnionych każdorazowo pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Zamówienia składane po godzinie 12.00 i w dni świąteczne lub wolne od pracy, w tym sobotę, będą przyjmowane i rozpatrywane następnego Dnia Roboczego.
  3. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Kupuję i płacę ”, Klient ma możliwość korygowania wprowadzonych danych poprzez dodanie lub usunięcie danych pozycji.
  4. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  5. Wartość jednostkowa pojedynczego opakowania Towaru w koszyku, w wyniku zastosowania kodów rabatowych i promocji, nie może być niższa niż 0,01 PLN.

VIII. SZCZEGÓLNE UPRAWNIENIA KONSUMENTÓW

  1. W przypadku gdy Towar dostarczony przez Sprzedawcę nie odpowiada cechom określonym w ofercie, Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo żądania wymiany lub naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy na warunkach określonych w treści niniejszego Rozdziału. Przez wymianę Towaru należy rozumieć dostarczenie Towaru identycznego z Towarem zamówionym przez Klienta będącego Konsumentem.
  2. Klient będący Konsumentem dokonując zgłoszenia konieczności wymiany lub naprawy Towaru zobowiązany jest do podania miejsca jego odbioru. Zgłoszenie dokonywane jest poprzez wysłanie stosownej wiadomości e-mail na adres: sklep.akroproces@gmail.com. W treści wiadomości e-mail Klient będący Konsumentem zobowiązany jest zaznaczyć czy żąda wymiany Towaru czy jego naprawy.
  3. Sprzedawca po zgłoszeniu przez Klienta będącego Konsumentem żądania wymiany lub naprawy Towaru dokona jego odbioru na własny koszt z miejsca wskazanego przez Klienta.
  4. Sprzedawca po odbiorze Towaru w terminie do 3 Dni roboczych od dnia odbioru dokona oceny stanu Towaru i zasadności dokonania jego naprawy lub wymiany (zgodnie z żądaniem Klienta) w przypadku braku oświadczenia Sprzedawcy uznaje się, iż uznał on zasadność wymiany lub naprawy Towaru. W trakcie oceny zasadności wymiany lub naprawy Towaru Sprzedawca uprawniony jest do uzyskania od Klienta będącego Konsumentem wszelkich niezbędnych informacji związanych z realizacji zamówienia w tym w szczególności co do warunków przechowywania oraz użytkowania dostarczonych Towarów, Klient będący Konsumentem zobowiązany jest udzielić Sprzedawcy niezwłocznie wszelkich niezbędnych informacji oraz dokumentów w powyższym zakresie.
  5. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Towaru do stanu odpowiadającego określonemu w treści oferty (zgodności z umową) jeżeli wymiana lub naprawa jest niemożliwa lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
  6. Sprzedawca dokona wymiany lub naprawy Towaru w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia przez Klienta będącego Konsumentem konieczności wymiany lub naprawy Towaru. Koszty naprawy, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
  7. Klient będący Konsumentem ma prawo do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od dnia odbioru Towaru w przypadku gdy:
    1. Sprzedawca odmówił wymiany lub naprawy Towaru;
    2. Sprzedawca nie doprowadził do wymiany lub naprawy Towaru w terminie określonym Regulaminem;
    3. Pomimo wymiany lub naprawy Towaru nadal nie odpowiada on właściwością określonym w ofercie na Platformie;
    4. Brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez konieczności uprzedniej wymiany lub naprawy Towaru;
    5. Sprzedawca złoży oświadczenie o niemożności wymiany lub naprawy Towaru w terminie określonym w Regulaminie.
  8. Zgłoszenie obniżenia ceny powinno być dokonywane na zasadach opisanych w pkt 2.
  9. W przypadku złożenia przez Klienta będącego Konsumentem oświadczenia o obniżce ceny Sprzedawca dokona obniżki w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z umową. W takim przypadku Sprzedawca zwróci Klientowi będącemu Konsumentem kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta będącego Konsumentem o obniżeniu ceny.
  10. Celem oceny proporcji przez Sprzedawcę Klient będący Konsumentem jest zobowiązany niezwłocznie, na żądanie Sprzedawcy, dostarczyć mu wszelkich informacji związanych z Towarem objętym oświadczeniem o obniżeniu ceny.
  11. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny z zastrzeżeniem wyjątków o których mowa w pkt 18 poniżej. W przypadku odstąpienia dokonanego przez Klienta będącego Konsumentem Towar winien być wysłany na adres wskazany w Rozdziale II pkt 1
  12. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni liczonych od dnia w którym Klient będący Konsumentem wszedł w posiadanie Towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towarów. W przypadku Umowy Sprzedaży, która obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, ww. termin biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  13. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Klient będący Konsumentem informuje Sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia przekazanego Sprzedawcy (przykładowo: pisemnie pocztą, faksem lub drogą elektroniczną). W przypadku przesłania oświadczenia przez Klienta będącego Konsumentem drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi będącemu Konsumentem na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  14. Klient będący Konsumentem realizując uprawnienie do odstąpienia od umowy może skorzystać z Formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  15. Pouczenie o którym mowa w art. 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta stanowi Załącznik nr 1 do ustawy i dostępne jest pod adresem: https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20140000827/U/D20140827Lj.pdf.
  16. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, należy przesłać Sprzedawcy informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi będącemu Konsumentem prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  17. Skutki odstąpienia od Umowy:
    1. umowę uważa się za niezawartą.
    1. Sprzedawca zwraca Klientowi będącemu Konsumentem niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta będącego Konsumentem o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta będącego Konsumentem sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
    1. zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta będącego Konsumentem użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient będący Konsumentem wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
    1. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    1. Klient będący Konsumentem powinien odesłać Towar na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Klient będący Konsumentem odeśle Towary przed upływem terminu 14 dni.
    1. Klient będący Konsumentem ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, także koszty zwrotu Towaru, jeśli ze względu na swój charakter Towar ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
    1. Klient będący Konsumentem odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
    1. Klient będący Konsumentem korzystający z uprawnienia do wymiany Towaru na nowy, odstępujący od umowy lub żądający obniżenia ceny akceptuje i wyraża zgodę na wystawienie faktury korygującej, po spełnieniu uzgodnionych warunków między stronami.
  18. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi m.in. w odniesieniu do umów:
    1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    1. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    1. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  19. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. złożyć swoją skargę m.in. poprzez unijną platformę internetową ODR dostępną pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    1. złożyć wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich za pośrednictwem Inspekcji Handlowej (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).

IX. ZGŁOSZENIE NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ DOKONANE PRZEZ KLIENTA NIEBĘDĄCEGO KONSUMETEM

  1. Niniejszy rozdział znajduje zastosowanie jedynie w przypadku dokonania zakupu przez Klienta niebędącego Konsumentem.
  2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar wolny od wad. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Towaru zgodnie z przepisami KC.
  3. Reklamacja Towaru dokonywana przez Klientów niebędących Konsumentami polega na zgłoszeniu Sprzedawcy przez Klienta niebędącego Konsumentem informacji o wadzie Towaru za pośrednictwem adresu e-mail: sklep.akroproces@gmail.com, a następnie odesłaniu wadliwego Towaru zgodnie ze wskazówkami otrzymanymi od Sprzedawcy.
  4. Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony Klienta niebędącego Konsumentem oraz po otrzymaniu Towaru stanowiącego przedmiot reklamacji wraz dowodem zakupu i informacją o wadzie (wadach), Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych.

X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) reguluje Polityka Prywatności dostępna pod adresem: https://akroproces.pl/polityka-prywatnosci/.
  2. Administratorem danych osobowych Klientów jest Miłosz Szkudlarz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ITProcess Consulting Miłosz Szkudlarz, adres: ul. Tomasza Arciszewskiego 3/5, 32-600 Oświęcim, NIP: 5492438146, adres e-mail: akroproces@gmail.com
  3. Podanie danych osobowych podczas rejestracji na Platformie lub składania Zamówienia jest dobrowolne, lecz konieczne do realizacji Umowy Sprzedaży, zawieranej przez Klienta ze Sprzedawcą. Klient ma m.in. prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. W celu skorzystania z prawa do zmiany, poprawienia lub usunięcia danych, Klient powinien przesłać do Sprzedawcy stosowne żądanie wraz z podaniem imienia i nazwiska, bądź firmy Klienta, bądź skorzystać z panelu klienta na Koncie Klienta.
  4. Pytania i wszelkie wnioski dotyczące ochrony prywatności należy kierować na adres e-mail: dombkowskikancelaria@gmail.com.

XI. UTRWALANIE, ZABEZPIECZANIE I UDOSTĘPNIANIE TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem https://akroproces.pl/regulamin-sklepu/. Klient może uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie oraz pobierać go w formacie PDF, a także sporządzić jego wydruk.
  2. Utrwalenie, zabezpieczanie i udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi dowodu zakupu, dołączonego do przesyłki zawierającej Towar.
  3. Utrwalenie, zabezpieczanie i udostępnienie istotnych postanowień umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres e-mail podany przez Klienta

XII. FAKTURY ELEKTRONICZNE

  1. Akceptując Regulamin Klient dokonujący zakupu Towarów wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.
  2. Podmiotem
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane Klienta wskazane przez niego przy rejestracji, jako właściwe do wystawienia faktury VAT.
  4. Każda faktura w formie elektronicznej będzie dostarczona Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez Klienta adres e-mail oraz udostępniania do pobrania na Platformie. Podanie przez Klienta błędnego adresu e-mail lub jego zmiana wymaga powiadomienia Sprzedawcy w formie pisemnej lub elektronicznej. W przypadku braku powiadomienia Sprzedawcy przez Klienta o zmianie adresu e-mail, korespondencję kierowaną na dotychczasowy adres e-mail uważa się za prawidłowo doręczoną.
  5. Klient jest uprawniony do wycofania akceptacji w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur w drodze pisemnego oświadczenia woli na adres: ul. Tomasza Arciszewskiego 3/5, 32-600 Oświęcim lub elektronicznie na adres sklep.akroproces@gmail.com. W przypadku cofnięcia akceptacji od dnia następującego po dniu doręczenia oświadczenia Klienta o wycofaniu akceptacji Sprzedawca traci prawo do wystawiania i przesyłania Klientowi faktur w formie elektronicznej.

XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowa Sprzedaży zawierane są w języku polskim.
  2. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności KC oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną chyba że co innego wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
  3. Sądem właściwym miejscowo dla rozstrzygania sporów wynikających z korzystania przez Klientów z Platformy, w szczególności zawieranych za jej pośrednictwem Umów Sprzedaży, jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  4. Regulamin obowiązuje od dnia 18.01.2024r..
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Platformy. O każdej zmianie Regulaminu zarejestrowani Klienci zostaną powiadomieniu drogą mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia.

Załącznik nr 1

– Wzór –

………………………..

Miejscowość, data

Miłosz Szkudlarz prowadzący działalność gospodarczą

pod firmą ITProcess Consulting Miłosz Szkudlarz,

adres: ul. Tomasza Arciszewskiego 3/5,

32-600 Oświęcim

……………………………………..

Imię i nazwisko konsumenta

……………………………………..

……………………………………..

Adres konsumenta

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 27) odstępuję od umowy zawartej w dniu …………………….na odległość*/poza lokalem przedsiębiorstwa* bez podania przyczyny. Towar zwrócę stosownie do postanowień umowy.

Proszę o zwrot ceny towaru na konto*……… / w sposób, w jaki dokonano płatności za towar.*

………………………

Podpis konsumenta

* Niepotrzebne skreślić

Załącznik: dowód zakupu*/umowa* (zalecane)